image
۱۴۰۴/۸/۱۹
divider
تیم کارا

بررسی سنسور اپتیما

موتورهای اپتیما (چه نسخه‌ی ۲.۴ لیتری GDI و چه ۲.۰ لیتری توربو) از سیستم مدیریت هوشمند Theta-II Engine Control استفاده می‌کنن.

image
۱۴۰۴/۸/۱۹
divider
تیم کارا

بررسی سنسور جنسیس g90

G90 در نسخه‌های ۳.۵ لیتری توربوشارژ V6 و ۵.۰ لیتری V8 عرضه میشه و از سیستم هوشمند Smartstream GDI/T-GDI Engine Management استفاده می‌کنه.

image
۱۴۰۴/۸/۱۹
divider
تیم کارا

بررسی سنسور مزدا g80

موتورهای قدرتمند G80 — از نسخه‌ی ۲.۵ لیتری توربو تا ۳.۵ لیتری V6 — از سیستم مدیریت موتور Smartstream T-GDI استفاده می‌کنن.

image
۱۴۰۴/۸/۱۹
divider
تیم کارا

بررسی سنسور جنسیس g70

جنسیس G70 با موتورهای توربوشارژ ۲.۰ لیتری و ۳.۳ لیتری V6 طراحی شده، و هر دو نسخه از سیستم مدیریت موتور پیشرفته‌ی T-GDI بهره می‌برن.

image
۱۴۰۴/۸/۱۹
divider
تیم کارا

بررسی سنسور مزدا cx520

موتور CX-50 (چه نسخه‌ی ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی، چه توربوشارژ) از سیستم Mazda Skyactiv Engine Management استفاده می‌کنه که با کمک شبکه‌ای از سنسورهای دق

image
۱۴۰۴/۸/۱۹
divider
تیم کارا

بررسی سنسور سوناتا

سوناتا (از نسل YF تا LF و DN8) به سیستم مدیریت موتور هوشمند Hyundai Smart Control مجهزه.

homeخانه
searchجست و جو
layers
mapنقشه
mapحساب کاربری