
وتورهای کمری — چه نسخهی ۲.۵ لیتری Dynamic Force و چه ۳.۵ لیتری V6 — از سیستم هوشمند EFI و VVT-iE استفاده میکنن.

موتورهای اپتیما (چه نسخهی ۲.۴ لیتری GDI و چه ۲.۰ لیتری توربو) از سیستم مدیریت هوشمند Theta-II Engine Control استفاده میکنن.

G90 در نسخههای ۳.۵ لیتری توربوشارژ V6 و ۵.۰ لیتری V8 عرضه میشه و از سیستم هوشمند Smartstream GDI/T-GDI Engine Management استفاده میکنه.

موتورهای قدرتمند G80 — از نسخهی ۲.۵ لیتری توربو تا ۳.۵ لیتری V6 — از سیستم مدیریت موتور Smartstream T-GDI استفاده میکنن.

جنسیس G70 با موتورهای توربوشارژ ۲.۰ لیتری و ۳.۳ لیتری V6 طراحی شده، و هر دو نسخه از سیستم مدیریت موتور پیشرفتهی T-GDI بهره میبرن.

موتور CX-50 (چه نسخهی ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی، چه توربوشارژ) از سیستم Mazda Skyactiv Engine Management استفاده میکنه که با کمک شبکهای از سنسورهای دق

سوناتا (از نسل YF تا LF و DN8) به سیستم مدیریت موتور هوشمند Hyundai Smart Control مجهزه.