
امویام X22 یک کراساوور کوچک و اقتصادی از گروه مدیران خودرو است که برای رانندگی شهری و خانوادگی طراحی شده. این خودرو با طراحی مدرن، کابین جادار و امکانات رفاهی مناسب، بهویژه در بین خانوادههای جوان و افرادی که دنبال یک خودروی جمعوجور هستند، محبوبیت پیدا کرده است. امویام X22 رقیبی برای خودروهایی مثل هایما S5 و جک S3 محسوب میشود و تجربه رانندگی راحت و امنی را ارائه میدهد.
امویام X22 در دو نسخه عرضه شده:
گیربکس دستی 5 سرعته برای نسخه پایه.
گیربکس اتوماتیک CVT برای نسخههای فول آپشن که تعویض دنده نرم و راحتی بیشتر را فراهم میکند.
گیربکس CVT این خودرو، نوعی گیربکس پیوسته متغیر است که هماهنگی خوبی با موتور 1.5 لیتری فراهم کرده و مصرف سوخت بهینهای ارائه میدهد.
تعویض دنده نرم و بدون ضربه در نسخه CVT.
مصرف سوخت پایین و بهینه برای استفاده شهری.
عملکرد مناسب برای رانندگی روزمره و مسیرهای کوتاه.
دوام قابل قبول در شرایط رانندگی سبک.
در نسخه CVT، شتابگیری سریع و سبقت در جادههای سربالایی کمی کند است.
حساسیت گیربکس به کیفیت روغن و نیاز به سرویس منظم.
در نسخه دستی، فشار زیاد در ترافیک شهری ممکن است باعث استهلاک سریعتر شود.
تعویض روغن گیربکس دستی هر 30 تا 40 هزار کیلومتر توصیه میشود.
در نسخه CVT، تعویض روغن هر 40 تا 50 هزار کیلومتر ضروری است.
بررسی دورهای سیستم خنککننده گیربکس و اتصالات برای افزایش عمر مفید بسیار مهم است.
استفاده از قطعات و روغن اصلی مدیران خودرو برای حفظ عملکرد توصیه میشود.
نسبت به جک S3، گیربکس CVT X22 نرمتر و مصرف سوخت بهینهتری دارد.
در مقایسه با چری تیگو 3، گیربکس X22 راحتتر و کمدردسرتر عمل میکند.
نسبت به هایما S5 کوچک، گیربکس X22 سادهتر و نگهداری آن راحتتر است.
امویام X22 با طراحی مدرن، ابعاد جمعوجور و گیربکسهای دستی و CVT، گزینهای عالی برای رانندگی شهری و خانوادههای کوچک در ایران است. نگهداری منظم و سرویس بهموقع گیربکس نقش مهمی در افزایش عمر خودرو دارد. با اپلیکیشن کارا میتوانید به راحتی به تعمیرگاههای معتبر، مکانیکهای متخصص و قطعات یدکی اصلی امویام X22 دسترسی پیدا کنید و تجربه مالکیت ساده، مطمئن و بیدردسری داشته باشید.

ام وی ام X55 در نسخههای استاندارد به دو ایربگ راننده و سرنشین جلو مجهز است. در تیپهای فولآپشن، این خودرو به ایربگهای جانبی و پردهای هم مجهز میشو

ام وی ام X22 به صورت استاندارد مجهز به دو ایربگ راننده و سرنشین جلو است.

ام وی ام 110 در بیشتر نسخههای عرضهشده در ایران به صورت استاندارد دارای دو ایربگ راننده و سرنشین جلو است. این ایربگها به کمک سنسورهای ضربه، در صورت
نظرات کاربران
نظری وجود ندارد.
برای ثبت نظرات خود ابتدا وارد حساب کاربری شوید.